Ovu verziju nisam skidao, ali i prošla (v2.0) je bila prilično detaljno napravljena da je seckalo na mom kompjuteru, i dovoljno simulirana da se avion gasio svaki put dok nisam ukapirao da ne može hladan da se "tera"

Posted 06 June 2010 - 07:09 PM
Posted 06 June 2010 - 08:30 PM
Usput da dodam, izašla je i nova verzija AN-2
Ovu verziju nisam skidao, ali i prošla (v2.0) je bila prilično detaljno napravljena da je seckalo na mom kompjuteru, i dovoljno simulirana da se avion gasio svaki put dok nisam ukapirao da ne može hladan da se "tera"pošto su svi do tada mogli bez problema.
Posted 06 June 2010 - 09:21 PM
Posted 28 July 2010 - 08:12 AM
Posted 28 July 2010 - 04:33 PM
Zato postoji prekidac sa kojim otvoris 'skrge' da bi motor mogao da se hladi. Takodje postoji i prekidac koji otvara zaluzine na hladnjaku ulja pa treba voditi racuna i da se ulje ne pregreje.Da to je verzija koju ja teram i odlican je. Kao što si rekao mora po PS-u da se zagreje a ako se opustis i pregrejes ga tokom leta meri prvu livadu...
Posted 22 August 2010 - 09:15 PM
Posted 22 August 2010 - 10:33 PM
Posted 23 August 2010 - 11:06 AM
Posted 23 August 2010 - 01:16 PM
Posted 23 August 2010 - 02:55 PM
Posted 25 August 2010 - 01:43 AM
Posted 25 August 2010 - 08:47 AM
Posted 25 August 2010 - 03:48 PM
Posted 25 August 2010 - 04:09 PM
Hmm, izgleda da je ATi malo bolji sa XPlane-om od nVidia.
Pre neki dan sam testirao XPlane sa onim Innsbruck scenariom, sa 5770 beshe oko 30FPS, sada je sa GTX460 oko 20.
Ti Ivane kartice ko carape menjas
Posted 25 August 2010 - 04:59 PM
....
I ostale delove racunara.![]()
Edited by Sava Markovic, 25 August 2010 - 05:00 PM.
Posted 15 September 2010 - 03:05 PM
to su vjerovatno nesto sa fs-a prebacili za x-plane jer je isti i na fs9 i to potpuno isti
Posted 15 September 2010 - 03:39 PM
Nebi imao nista protiv da prebace i ostale FS avione.
Mislim da ta operacija "prebacivanja" nije bas tako jednostavna...
Posted 28 September 2010 - 12:02 PM
0 members, 0 guests, 0 anonymous users