
Saitek cyborg evo force kalibracija
#1
Posted 26 August 2009 - 12:39 AM
Sta je problem?
Jako je tesko drzati level flight. Nakon svakog penjanja, kada pustim dzojstik ka centru, avion krene u jako poniranje. Pokusaj da ga kontrom drzim ravno stvara jos gori problem, jos jacu tendenciju ka poniranju.
Kod podesavanja iskljucio sam spring opciju, podesio blago nulte zone, a sensitivity je na samom pocetku skale jer mi izgleda da su komande u suprotnom nagle.
Twist hand za ruder je na prvi utisak los.
Cini mi se da je hod mali i da je nemoguce blago rotirati kormilo.
Molim sve koji imaju iskustva da mi daju savete oko podesavanje jer tesko da mogu da poverujem da je tastatura efikasnija od ovog nimalo jeftinog parceta plastike.
#2
Posted 26 August 2009 - 12:50 AM

#3
Posted 26 August 2009 - 12:22 PM

#4
Posted 26 August 2009 - 01:30 PM
Po defaultu bi trebalo da su ti na 3 i 4 trimeri tako da ni to ne bi trebalo da podesavas. Ali ok proveri pa namesti custom kako ti odgovara.
Twist za kormilo pravca radi savrseno, i moguce je da se krajnje nezno ta komanda koristi.
p.s. U FS-u je lose odradjeno kormilo pravca i osim na zemlji je prakticno nemoguce dobiti "punu nogu", cak i sa iskljucenim yaw damperima.
#5
Posted 26 August 2009 - 06:28 PM
Ja imam taj joystick i fenomenalno mi se pokazao. Sve sto bi trebalo da uradis je da ga kalibrises (ukoliko uopste ima potrebe za time) i to je sve sto se tice podesavanja. Sve ostalo je na upravljanju avionom, za koji bi bilo lepo da nam kazes tip koji letis.
Po defaultu bi trebalo da su ti na 3 i 4 trimeri tako da ni to ne bi trebalo da podesavas. Ali ok proveri pa namesti custom kako ti odgovara.
Twist za kormilo pravca radi savrseno, i moguce je da se krajnje nezno ta komanda koristi.
p.s. U FS-u je lose odradjeno kormilo pravca i osim na zemlji je prakticno nemoguce dobiti "punu nogu", cak i sa iskljucenim yaw damperima.
Ma nebitan mi je avion jer je problem manje vise slican kod svakog osim sto je kod manjih propeleraca izrazeniji nego kod mlaznjaka. Koristim uglavnom PMDG modele.
Cudno mi je i to sto kod kalibracije krstic slusa bas onako kako pomeram palicu, a u fs-u druga prica.
Najbolje bi bilo, ako ti nije problem, da mi posaljes par print screenova sa svojim podesavanjima pa da vidim gde gresim.
#6
Posted 26 August 2009 - 08:00 PM
#7
Posted 26 August 2009 - 09:28 PM
Nema sta da ti saljem nego ti lepo sedi u taj PMDG i natrimuj avion kako ti kaze CDU. Popni ga na nekoliko hiljada fita i to sve preko A/P-a. Kad ti autopilot izravnja avion na datoj visini, iskljuci ga pa onda probaj da vidis sta ce da bude.
Ajde kad ti kazes

Ajde mi jos samo reci kako da podesim throtle.
Pri taksiranju, cim ga malo gurnem na gore ne bi li pokrenuo avion, skala skoci na 40 procenata.
#8
Posted 26 August 2009 - 10:01 PM

#9
Posted 26 August 2009 - 11:45 PM
Pricam ti za ovo cudo na dzojstiku koje ima funkciju throtle, kako njega podesiti jer cim ga pipnem gas skace na 40 procenata.
#10
Posted 26 August 2009 - 11:56 PM
a da probas da natrimujes avion?
Bio si u pravu, a ja sam ispao ovca

Problem je sto vec dugo nisam leteo manuelno, sem poletanja do VNAV i flare-a na sletanju.
Programiram fmc, podesim trim i to je bilo to.
Zadnji put sam trimovao cesnu u letu pre par godina u fs fligt school-u i posle toga vise nikada.
Sto se dzojstika tice fantastican je i vredi svaki dinar, a tebi i Nesi hvala na savetima pa se cujemo preko ATC-a.
Pozdrav.
#11
Posted 27 August 2009 - 01:44 PM


#12
Posted 27 August 2009 - 05:40 PM
Vec po difoltu je podeseno i to je sada skroz druga prica

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users